Základní škola Jindřichův Hradec II,
Janderova 160

Hodnocení žáků a autoevaluace školy

Cíl autoevaluace: zhodnocení celkového stavu prostředí ve škole

Dílčí oblasti autoevaluace:

  1. klima školy (vzájemný respekt, bezpečné prostředí)
  2. žáci (kritéria hodnocení žáků, zohledňování SPU, práce s nadanými žáky, úspěšnost při volbě SŠ)
  3. rodiče (spolupráce, účast na akcích školy, řešení problémů)
  4. vedení školy (vytváření zázemí pro výchovnou a vzdělávací práci, spolupráce s dalšími subjekty)
  5. učitelé (vzájemná spolupráce, efektivita výuky, přístup k žákům a rodičům) Kritéria autoevaluace:
  1. dobré uplatnění absolventů školy, výchovné poradenství
  2. spokojenost rodičů s prací školy (účast na školních akcích)
  3. individuální přístup k žákům (SPU,nadaní, řešení problémů)
  4. spolupráce pedagogického sboru
  5. efektivita vzdělávacího procesu

Nástroje autoevaluace:

  1. Testy MAPA ŠKOLY (KALIBRO, SCIO)
  2. Test Vnitřní evaluace školy pomocí metody Barvy života (DAP Services a.s.)
  3. POTENCIÁLY - pro žáky 7.ročníku (SCIO)
  4. Testy DEVÍTKA - pro žáky 9.ročníku a PĚTKA pro žáky 5.ročníku (CERMAT)
  5. Konrolní čtvrtletní práce z Čj a M na 2.stupni
  6. Dokumentace školy (předmětové komise, hospitace, apod.)
  7. Provozní porady (diskuse), rozhovory
  8. SWOT analýza (celková, tematická)

Jídelníček:

 jídelníček - listopad

 

 

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2